Nu despre romantică

by gunoiulsufletesc


Ultimile 6 sau 16 postări pe blog era eu strigînd că asta nu e reîntoarcere, și nu vă așteptați la 2 postări pe săptămînă sau pe lună. Aceea că eu nu scriam era un fel de manifest că la mine totul e bine și nu trebuie să îți bagi nasul.

Scriam despre romantică. Scriam despre apusuri, răsărituri, mașini, ploi, sori și alte fenomene în natură. Și știi ce? Хуйтаче. M-am zaibit. Dă să îți povestesc despre altceva.

Eu am fost la arhivă la USMF și mi-am luat нахрен documentele. Asta eu. Asta nu voi. Voi asta nu vroiați. Romantica cu fetițe de la med a murit o dată cu tine. UTM e al meu? Not sure. În vîrtejuri de birocrație, doamna Maria e în concediu, duceți-vă la doamna Felicia în blocul 3, dar ea apare o dată în eclipsă de soare, fă 3 laboratoare, nu 4, nu 2, ei nu știu fă și vrei da fă s șie ghini, s-a rătăcit eu.

Scriam despre trecut, subtil, fără nume, fără ani, fără rațiune. Pe scurt, emoții – ia 4, a 5a gratis.

Țin minte cînd din ultimii 20 de lei mi-am luat un grapefruit de 19.75. Sau cînd fumam pe Dimo în speranța că ceva rău în sfîrșit se va întîmpla cu mine. Și acum umblu pe la meetupuri deștepte, ca și cum știu ce fac, ca și cum asta ajută, ca și cum mă găsesc.

Țin minte cînd aici era escapadă. Cînd foaia albă, cursorul epileptic. Cînd foaia de pătrățele, pix negru, păr în toate părțile, viteză. Diana nu dormea, Diana căuta cîntecul ideal pentru încă o confesiune. Azi e Okean Elzy. Surprinzător? Nu cred. Totul e diferit.

E un labirint. Depinzi. De ce o să creadă. De cum o să te vadă. Dar nu mai ești 4 ani în urmă. Dar te-ai schimbat. Cine ești? Nu mai știi. Ai încercat să fii ceea ce se aștepta de la tine. Nu te-ai schimbat. Nu poți să vezi oamenii cu care nu ai mai vorbit ani și să le spui că totul e diferit. Trist?

Vrei să ai ceva al tău. O masă a ta pe care să îți pui foaia și pixul. Un frigider în care să se răcească un vin Pelican Negru Velvet. O formă de gheață pe care ai cumpărat-o singură. O formă de fructe în care se strică o portocală. Un raft cu cărți pe care nu le-ai citit. Un scaun cu haine pe care ai 5 tricouri negre.

O casă în care să poți  fi tu.

E atît de mult de cerut?